מומחית כלל קבעה: המבוטחת סיעודית. נציגי החברה: אז מה?

קשישה כבת 79, המבוטחת בפוליסת הסיעוד הקולקטיבית של חברי קופ"ח מכבי – "מכבי סיעודי", דרשה מחברת הביטוח כלל לשלם לה את תגמולי הביטוח להם התחייבה בפוליסה, עקב שלל בעיות רפואיות המקשות עליה לבצע את הפעולות היומיומיות.

כלל ביקשה לבדוק את המבוטחת באמצעות מומחית מטעמה, וכך נעשה.

לאחר בדיקה, קבעה מומחית כלל: המבוטחת סיעודית בהתאם לתנאי הפוליסה ומתקשה בביצוע שלוש מתוך ששת הפעולות היומיומיות.

אף על פי כן, ואולי מכוח ההרגל, נדחתה תביעת הסיעוד של הקשישה בטענה כי אינה עונה לתנאי מצב סיעודי בפוליסה (!).  מוזמנים לקרוא ידיעה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות אודות התביעה שהוגשה על ידי עו"ד רפאל אלמוג ממשרדנו לנוכח הדחייה.

נדחתה בניגוד לעמדת המומחה

מאמרים נוספים בנושא

בניגוד לעמדת המומחה
עו"ד רפאל אלמוג,
26.07.2016
קשישה הפכה סיעודית, ובהתאם פנו בני משפחתה לחברת הביטוח על מנת לקבל את ...קרא עוד
נפלה בבית החולים ונותרה נכה
עו"ד רפאל אלמוג,
15.07.2014
כתבה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות אודות תביעה לרשלנות בית החולים כלפי חולה אשר ...קרא עוד
התמוטטה במכבי אך זה לא הציל את חייה
עו"ד רפאל אלמוג,
18.10.2015
א', אחות ראשית בקופת החולים מכבי, הגיעה ביום 30.5.11 למשמרת רגילה בסניף קופת חולים בו ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *