מומחית כלל קבעה: המבוטחת סיעודית. נציגי החברה: אז מה?

קשישה כבת 79, המבוטחת בפוליסת הסיעוד הקולקטיבית של חברי קופ"ח מכבי – "מכבי סיעודי", דרשה מחברת הביטוח כלל לשלם לה את תגמולי הביטוח להם התחייבה בפוליסה, עקב שלל בעיות רפואיות המקשות עליה לבצע את הפעולות היומיומיות.

כלל ביקשה לבדוק את המבוטחת באמצעות מומחית מטעמה, וכך נעשה.

לאחר בדיקה, קבעה מומחית כלל: המבוטחת סיעודית בהתאם לתנאי הפוליסה ומתקשה בביצוע שלוש מתוך ששת הפעולות היומיומיות.

אף על פי כן, ואולי מכוח ההרגל, נדחתה תביעת הסיעוד של הקשישה בטענה כי אינה עונה לתנאי מצב סיעודי בפוליסה (!).  מוזמנים לקרוא ידיעה שפורסמה בעיתון ידיעות אחרונות אודות התביעה שהוגשה על ידי עו"ד רפאל אלמוג ממשרדנו לנוכח הדחייה.

נדחתה בניגוד לעמדת המומחה

מאמרים נוספים בנושא

נפטרה לאחר שרשרת כשלים
עו"ד רפאל אלמוג,
24.06.2019
בימים אלו הוגשה על ידי משרדנו תביעה במסגרתה אנו מייצגים את יורשיה של אישה בת 65 ...קרא עוד
מילה אחת, הבדל גדול
עו"ד רפאל אלמוג,
27.12.2017
כשאדם מחליט לרכוש פוליסת ביטוח בריאות, הוא עושה זאת כחלק מראייה ארוכת טווח ומתוך ...קרא עוד
בדיקת חוקן בריום
עו"ד רפאל אלמוג,
16.03.2018
בימים אלו הגיש משרדנו תביעה אודות מותה המצער והמיותר של אישה מבוגרת, בריאה ...קרא עוד
תביעת רופא על לשון הרע
עו"ד רפאל אלמוג,
20.04.2016
למשרדנו הגיע עורך דין אשר הוגשה נגדו תביעה בגין לשון הרע בסך של כ – 300 אלף ...קרא עוד

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *